22 Mayıs 2016 Pazar

Futbolcu eşlerine sorduk... – Nurkan Koç


Bugün Çorum Belediye Spor’un futbolcusu Tahir Kurtuluş’un sevgilisi Nurkan Koç‘a sorduk :



1.      Doğum Tarihiniz :
21.05.1990

2.      Nerelisiniz :
Adana

3.      Nerede yaşıyorsunuz :
Antalya

4.      Okuduğunuz Okul – Bölüm :
Eskişehir Anadolu Üniversitesi –
Kamu Yönetimi

Aynı zamanda Halkla İlişkiler ve
Tanıtım Bölümü mezunuyum.

5.      Boyunuz :
1.67

6.      En sevdiğiniz yemek :
Makarna – Köfte – Patates
kızartması üçlüsü

7.      En sevdiğiniz dizi :
Once Upon a Time

8.      En beğendiğiniz film :
Leon – The Professional

9.      En çok ne tür müzik dinlersiniz :
Yabancı Pop.

10.  En sevdiğiniz şarkı :
Sia – Cheap Thrills

11.  Tuttuğunuz takım :
Sonsuza dek Beşiktaş.

12.  Eşinizle / Sevgilinizle nerede tanıştınız :
İnternette tanıştık.

13.  En sevdiğiniz renk :
Pembe – İnsanlara artık gına geldi
benim pembeliklerimden.

14.  En beğendiğinz aktör / aktris :
Leonardo DiCaprio – Lana Parrilla

15.  En sevdiğiniz şehir :
Zonguldak

16.  Çantanızda mutlaka bulunan 3 şey :
Islak medil, ruj ve şarjım.

17.  En sevdiğiniz rakam – neden :
7 – Burcumun uğurlu sayısı, doğduğum
evin kapı numarası ve Antalya’nın plaka
kodu olduğu için.

2 – Babamın ve eşimin forma
numaraları olduğu için.

18.  En sevdiğiniz ders :
İngilizce

19.  Çalışıyormusunuz / hangi alanda :
Şuan çalışmıyorum. Evlilik
dolayısıyla ayrıldım.

20.  Sevgilinizden sonra en
beğendiğiniz futbolcu  :
Arda Turan

-- En son okuduğunuz kitap :
Azra Kohen – Fi

-- En son dinlediğiniz şarkı :
Baby Brown – Per Ty

-- En son izlediğiniz film :
/

Sorularımı tüm içtenlikle cevaplayan Nurkan Koç’a çok teşekkür ederim.
Ben çok keyif aldım, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Futbolcu eşlerine sorduk – Destina Öykü Tur

Herkese merhaba 💛 Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Bugün  Manisa Futbol Kulübü futbolcusu Batuhan Tur‘un eşi Destina Öykü Tur‘a 20 sor...