17 Mayıs 2016 Salı

Futbolcu eşlerine sorduk - Gülfidan Köken


Bugün Iğdır Aras Spor’un futbolcusu Ersin Köken’in eşi Gülfidan Köken‘e sorduk.



1.      Doğum Tarihiniz :
03.04.1991

2.      Nerelisiniz :
Samsun

3.      Nerede yaşıyorsunuz :
Samsun

4.      Okuduğunuz Okul – Bölüm :
Ticaret Meslek Lisesi – Muhasebe
Kız Meslek Lisesi – Çocuk Gelişimi

5.      Boyunuz :
1.65

6.      En sevdiğiniz yemek :
Yemek çok ayırt etmem. Köfte,
kuru fasulye, nohut çok severim.

7.      En sevdiğiniz dizi :
Tabiki Kara Sevda.

8.      En beğendiğiniz film :
/

9.      En çok ne tür müzik dinlersiniz :
Her türlü müzik dinlerim. 
Ama daha çok pop dinlerim.

10.  En sevdiğiniz şarkı :
Bir çok şarkı var, sayamayacağım.

11.  Tuttuğunuz takım :
Tabiki Galatasaray.

12.  Eşinizle nerede tanıştınız :
İş ortamında.

13.  En sevdiğiniz renk :
Kırmızı, siyah ve pembe.

14.  En beğendiğinz aktör / aktris :
Burak Özçivit / Hatice Şendil

15.  En sevdiğiniz şehir :
Samsun. Memleketim tabiki.

16.  Çantanızda mutlaka bulunan 3 şey :
Bir anne olarak : Islak mendil.
Bir kadın olarak : Ruj ve Parfüm.

17.  En sevdiğiniz rakam – neden :
3 – oğlumun doğduğu gün.

18.  En sevdiğiniz ders :
Türkçe

19.  Çalışıyormusunuz / hangi alanda :
Hayır çalışmıyorum.

20.  Eşinizden sonra en beğendiğiniz
futbolcu  :
Eşim Ersin Köken tabikide ama bir
isim söyleyecek olursam Buffon.

-- En son okuduğunuz kitap :
O kadar zaman oldu ki okumayalı, hatırlamıyorum.

-- En son dinlediğiniz şarkı :
Serdar Ortaç – Gıybet.

-- En son izlediğiniz film :
Kardeşim Benim, bayıldım.


Sorularımı tüm içtenlikle cevaplayan Gülfidan Köken’e çok teşekkür ederim.
Ben çok keyif aldım, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Futbolcu eşlerine sorduk – Destina Öykü Tur

Herkese merhaba 💛 Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Bugün  Manisa Futbol Kulübü futbolcusu Batuhan Tur‘un eşi Destina Öykü Tur‘a 20 sor...