24 Kasım 2018 Cumartesi

Futbolcu eşlerine sorduk – Gülece Öztorun

Bugün Konyaspor‘un futbolcusu Ferhat Öztorun’un eşi Gülece Öztorun‘a sordum.





1. Doğum Tarihiniz :
29.05.1989

2. Nerelisiniz :
Aydın Merkez

3. Nerede yaşıyorsunuz :
Şuan Konya’da yaşıyoruz.

4. Okuduğunuz Okul – Bölüm :
Marmara Üniversitesi – Sigortacılık lisans mezunuyum.

5. Boyunuz :
1.69

6. En sevdiğiniz yemek :
Hmmm, sevdiğim çok yemek var, sanırım en çok annemin zeytinyağlı fasulyesini seviyorum.

7. En sevdiğiniz dizi :
Türk dizileri arasında ‘Kadın’, yabancı dizilerde en son ‘The Crown’ diyebilirim.

8. En beğendiğiniz film :
Tekrar tekrar izleyip sıkılmayacağım bir kaç film var, ‘Notebook’ bunlardan birisi.

9. En çok ne tür müzik dinlersiniz :
Yabancı dans müziklerini seviyorum, bir de 90’lar müziklerinden kopamıyorum. Eşim çok takılır bu huyuma :)

10. En sevdiğiniz şarkı :
Evanescence my immortal

11. Tuttuğunuz takım :
Beyspor takımını tutuyorum :) eşim nerdeyse, o takımın sıkı bir taraftarı oluyorum. :)

12Eşinizle nerede tanıştınız :
Eşimle ilk olarak 2005 yılında Kuşadası’nda karşılaştık. Tanışmamız ise 2009 Şubat.

13. En sevdiğiniz renk :
Asla büyüyemedim, hala pembe.

14. En beğendiğinz aktör / aktris :
Ryan Reynolds & Amy Adams

15. En sevdiğiniz şehir :
İzmir

16. Çantanızda mutlaka bulunan 3 şey :
Bebek bezi, ıslak mendil ve yedek bebek giysisi :)

17. En sevdiğiniz rakam – neden :
7 – Voleybolcu iken sırt numaramdı.

18. En sevdiğiniz ders :
Matematik aşığıydım.

19. Çalışıyormusunuz / hangi alanda :
Annelik alanında master yapıyorum şuan :)

20. Eşinizden sonra en beğendiğiniz futbolcu :
/
-----------------------------------------------------------------------------
  • En son okuduğunuz kitap :
    • Saraj Jio – Böğürtlen Kışı. Bir insan kitap okurken ağlar mı? Bu kadın bu konuda çok başarılı, her kitabı harika.
  • En son dinlediğiniz şarkı :
    • /
  • En son izlediğiniz film :
    • Müslüm

Sorularımı tüm içtenlikle cevaplayan Gülece Öztorun’a çok teşekkür ederim. Ben çok keyif aldım, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.
Gülece Öztorun'un Youtube Sayfası'na göz atmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Futbolcu eşlerine sorduk – Destina Öykü Tur

Herkese merhaba 💛 Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Bugün  Manisa Futbol Kulübü futbolcusu Batuhan Tur‘un eşi Destina Öykü Tur‘a 20 sor...