11 Mart 2018 Pazar

Futbolcu eşlerine sorduk – Büşra Ungan

Bugün Ceyhan Spor‘un futbolcusu Göktuğ Taşbulak‘ın sevgilisi Büşra Ungan‘a sorduk.




1. Doğum Tarihiniz :
17.10.1992

2. Nerelisiniz :
Eskişehir

3. Nerede yaşıyorsunuz :
İstanbul’da yaşıyorum.

4. Okuduğunuz Okul – Bölüm :
Çocuk Gelişimi mezunuyum

5. Boyunuz :
1.60

6. En sevdiğiniz yemek :
Asla yemek ayırt etmem ama sarma benim için ilk sırada:)

7. En sevdiğiniz dizi :
Çukur

8. En beğendiğiniz film :
Celal ile Ceren – Kaç kere izledim sayamadım:)

9. En çok ne tür müzik dinlersiniz :
Güzel olan herşeyi dinlerim. Genelde slow-pop, yabancı.

10. En sevdiğiniz şarkı :
/

11. Tuttuğunuz takım :
Fenerbahçe

12Sevgilinizle nerede tanıştınız :
/

13. En sevdiğiniz renk :
Bordo
    
14. En beğendiğinz aktör / aktris :
Aras Bulut İynemli

15. En sevdiğiniz şehir :
Eskişehir

16. Çantanızda mutlaka bulunan 3 şey :
El kremi, parfüm ve ruj.

17. En sevdiğiniz rakam – neden :
/

18. En sevdiğiniz ders :
/

19. Çalışıyormusunuz / hangi alanda :
Makeup Artistim

20. Sevgilinizden sonra en beğendiğiniz futbolcu :
/

-----------------------------------------------------------------------------
  • En son okuduğunuz kitap :
    • Pucca 6
  • En son dinlediğiniz şarkı :
    • /
  • En son izlediğiniz film :
    • Aile Arasında

Sorularımı tüm içtenlikle cevaplayan Büşra Ungan’a çok teşekkür ederim.
Ben çok keyif aldım, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Futbolcu eşlerine sorduk – Destina Öykü Tur

Herkese merhaba 💛 Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Bugün  Manisa Futbol Kulübü futbolcusu Batuhan Tur‘un eşi Destina Öykü Tur‘a 20 sor...