14 Ekim 2016 Cuma

Futbolcu eşlerine sorduk – Türkan Köroğlu


Bugün Tekirdağspor’un futbolcusu Akın Köroğlu’nun eşi Türkan Köroğlu’na sorduk.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Doğum Tarihiniz: 01.10.1991
  2. Nerelisiniz: Osmaniye
  3. Nerede yaşıyorsunuz: Ankara
  4. Okuduğunuz Okul – Bölüm: Ben iki Üniversite bitirdim.
    1. Gazi Üniversitesi – Tarih
    2. Gazi Üniversitesi – Psikoloji
    Şuan Bilkent’te Yüksek Lisans yapıyorum.
  5. Boyunuz: 1.65
  6. En sevdiğiniz yemek: Fettuccine Alfredo Recipe
  7. En sevdiğiniz dizi: How I met your Mother ve Hayat Şarkısı
  8. En beğendiğiniz film: Boleyn Kızı ve Açlık Oyunları
  9. En çok ne tür müzik dinlersiniz: Alternatif pop, blues ve heavy rock.
  10. En sevdiğiniz şarkı: Berkant – Samanyolu (Annemle babamın şarkısı hiç bıkmadan dinleyebilirim)
  11. Tuttuğunuz takım: Koyu bir Beşiktaş taraftarıyım. Ayrıca Akın nerede oynarsa o takımda benim ikinci takımım oluyor. 
  12. Eşinizle nerede tanıştınız: Arkadaş ortamımızın yolları kesişince tanıştık :)
  13. En sevdiğiniz renk: Siyah – Beyaz vazgeçilmezim, ayrıca pembe
  14. En beğendiğinz aktör / aktris: Cameron Diaz, Türkan Şoray
  15. En sevdiğiniz şehir: Tabiki Osmaniye sonra Ankara ve Milano
  16. Çantanızda mutlaka bulunan 3 şey: Kitap, ruj ve parfüm
  17. En sevdiğiniz rakam – neden: 8 – çünkü hayatımın her alanında uğurlu geldiğine inandım. Ayrıca Akın’ın doğum günü.
  18. En sevdiğiniz ders: Tarih derslerini hep çok sevmişimdir.
  19. Çalışıyormusunuz / hangi alanda: Kısa süre önce Osmanlıspor’da çalışma şansım oldu. Ama Akın futbolla iç içe olmamdan rahatsız oldu. Şuanda yüksek lisansıma odaklandım. Bakalım ilerleyen günlerde neler olur bilinmez.
  20. Sevgilinizden sonra en beğendiğiniz futbolcu: İker Casillas 
  • En son okuduğunuz kitap:
    • Ayşe Akaltun – Hüzünlü Kadınları Seviniz
  • En son dinlediğiniz şarkı:
    • Eypio – Günah Benim
  • En son izlediğiniz film:
    • Marilyn Monroe ve Bilinmeyen Hayatı
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Sorularımı tüm içtenlikle cevaplayan Türkan Köroğlu’na çok teşekkür ederim.
    Ben çok keyif aldım, umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Futbolcu eşlerine sorduk – Destina Öykü Tur

    Herkese merhaba 💛 Yeni bir röportaj ile karşınızdayım. Bugün  Manisa Futbol Kulübü futbolcusu Batuhan Tur‘un eşi Destina Öykü Tur‘a 20 sor...